Transport si retururi

Transportul

Livrarea comenzilor plasate pe site-ul nostru se face in aceeasi zi daca acestea au fost plasate pana la ora 16:00, sau in ziua urmatoare daca acestea au fost plasate dupa ora 15:00. In momentul preluarii coletului de catre firma de curierat veti fii anuntat prin e-mail. Termenul de livrare este intre 24-48h. Comenzile inregistrate vineri dupa ora 16:00, sambata si duminica, se vor livra luni cu ajungere la destinatie in maxium 48h.

Conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveti dreptul de a returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract la distanta, indiferent de motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului, fara a fi necesar sa indicati un motiv.

Pentru a solicita rambursarea, returnarea sau schimbul unei comenzi plasate pe www.maggsm.ro, va rugam sa ne contactati prin e-mail la adresa: contact@maggsm.ro si sa completati formularul de retur. Costurile aferente returului sunt suportate integral de client, cu exceptia cazurilor in care returul este datorat unei probleme imputabile in totalitate magazinului (ex: produse deteriorate sau neconforme).

Rambursarea contravalorii produselor se va face doar dupa primirea si verificarea integritatii acestora.

Produse care nu pot fi returnate
Conform OUG nr. 34/2014, art. 16 lit. c, d, e), urmatoarele produse nu sunt eligibile pentru retur:

  • Produse confectionate dupa specificatiile clientului sau personalizate in mod clar (ex: cabluri taiate la dimensiuni specifice, accesorii personalizate, etc.).
  • Produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
  • Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau de igiena si care au fost desigilate de consumator.
  • Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri (nesemnalate ca defecte estetice în primele 24 de ore de la recepționarea produsului). Rambursarea se efectuează după primirea și verificarea produselor returnate într-un termen de maxim 14 zile. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezinta modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

    Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate (ex.: căști intraauriculare – “in-ear”)

Produsele returnate trebuie sa fie in starea originala in care au fost primite de catre client. Produsele cu ambalajul rupt, desigilate, utilizate sau deteriorate nu vor fi acceptate pentru retur, iar in cazul in care integritatea acestora este afectata, poate fi aplicata o penalizare corespunzatoare.

Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu exceptia cazurilor in care s-a convenit altfel.

Rambursarea contravalorii produselor acceptate pentru retur se va face in termen de 14 zile calendaristice de la data denuntarii contractului, prin transfer bancar.

In cazul in care coletul livrat de firma de curierat prezinta urme vizibile de deteriorare sau este deschis, va rugam sa refuzati livrarea si sa faceti o sesizare direct la curier sau la serviciul de curierat.

Pentru produsele deteriorate sau neconforme, este necesara o cerere de retur in termen de 24 ore de la primirea comenzii. Va rugam sa descrieti detaliat si sa atasati fotografii care sa evidentieze problema.

Pentru mai multe informatii sau intrebari legate de retur, ne puteti contacta la adresa de e-mail: contact@maggsm.ro.

.